Road race - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu Road race - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu

Road race

Door: RdJ

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 Juni 2017 | Nederland, Deurne

Vandaag maandag de dag van waarheid. Mijn eerste optreden. De wekker loopt om zes uur af om te ontbijten. Omdat we niet hebben kunnen regelen dat het restaurant open is hebben we voor muesli en yoghurt gezorgd. Hierna nog even rusten. Ruim voor de start zijn we bij het wedstrijdsecretariaat voor de plichtplegingen. Dan opzoek naar een toilet die niet zo makkelijk te vinden zijn. Om 5 over negen klink het start schot en begin ik aan de twee ronden van 2,5km. De lucht is erg droog en de temperatuur erg hoog (30 graden). Na een moeizame eerste 500 meter had ik mijn ritme te pakken en heb lekker kunnen lopen. Mijn eindtijd van 25 min 51 sec. was niet goed genoeg voor medaille plaats. Maar ik ben zeer tevreden met plek 4, want wie kan er zeggen dat hij vierde van de wereld is in de atletiek.

• 27 Juni 2017 - 07:40

Mirjam:

hoi Rob,
    Super gedaan hoor je zal idd maar eens 4e worden van heel de wereld.
    Al een top prestatie geweldig heel veel succes en plezier daar nog.
    Liefs van Peter en Mirjam

• 27 Juni 2017 - 07:43

Truus Tukker:

Een prestatie waar je trots op mag zijn, Top!

• 27 Juni 2017 - 08:22

Franka:

Klasse Rob! Een prestatie van formaat. Proficiat met je 4e plek

• 27 Juni 2017 - 08:41

Agnes:

Hallo Rob,

Proficiat wat goed gedaan!!
    Geniet ervan daar. Succes met de andere onderdelen die je nog gaat doen.

Groetjes Agnes

• 27 Juni 2017 - 09:49

Ben:

Hoi Rob,

top prestatie hoor, en hadden van jou natuurlijk minstens een plek bij de eerste vier verwacht !!! :)

groet, Ben.

• 28 Juni 2017 - 07:47

Conny:

Geweldig. Super gedaan.

• 28 Juni 2017 - 15:40

Mark:

rob klasse hebben er weer een topper bij in ons land

• 29 Juni 2017 - 21:27

Werner :