Mar del plata - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu Mar del plata - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu

Mar del plata

Blijf op de hoogte en volg Rob

01 September 2015 | Nederland, Deurne

Maandag 31 aug.
Vanochtend om 05:30 zaten we in de bus op weg naar Buenos Aires.
Waar we rond de 11:15 arriveerden, Nog even een lastig moment omdat de twee buschauffeurs de mensen ook op twee plaatsen lieten uitstappen. Vooral lastig als jij in de éne bus en je bagage in de bus zit. Hierna inchecken en hopen dat we nu als groep mooi bij elkaar komen te zitten. Helaas lukte dat niet, weer allemaal sub groepjes, waardoor Nettie voor in het vliegtuig zat en Yvon en ik ergens halverwege.
Na een rustige vlucht arriveerden we keurig op tijd op Schiphol.
Hier werden we verwelkomt door familie, vrienden, pers en de voorzitter van de stichting.
Erg leuk om zo weer thuis te komen, en ik kan terugkijken op een prachtige week met een groep fantastische- tot op het bot gemotiveerde mensen.
En voor de thuisblijvers allemaal hartelijk dank voor jullie support in de afgelopen week.

• 01 September 2015 - 22:04

Rita En Willy:

Hallo Rob en Netty.

Welkom thuis na zo'n geweldige ervaring.

Gr. Rita en Willy.

• 01 September 2015 - 22:37

Ben:

Welkom thuis en laat nu de week rustig bezinken en koester de momenten.
    Groetjes Cora & Ben.

• 02 September 2015 - 07:47

Conny Van Dam:

Hoi Netty en Rob,

Fijn dat jullie weer thuis zijn. En nu lekker nagenieten!

hartelijke groet,
    Conny en Wim

• 02 September 2015 - 08:40

Tineke Van Mullekom:

Hoi Rob en Netty,

Van Harte Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

• 03 September 2015 - 12:50

Wilma:

Rob nog gefeliciteerd met je resultaten.
    Via de livestream heb ik de huldiging van het speerwerpen kunnen zien.