Mar del Plata - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu Mar del Plata - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu

Mar del Plata

Blijf op de hoogte en volg Rob

29 Augustus 2015 | Argentinië, Mar del Plata

Vrijdag 28 augustus

Vandaag was het weer vroeg dag (06:00 uur) ontbijten.
De laatste twee dagen mogen wij de atletiekers aan de bak.
Voor mij is het alleen de 1500m, voor de anderen kortere afstanden en Bart mag bal gaan gooien,
Mijn start was om 11:40 uur. Mijn race verliep mooi. Vier lopers bleven tot de laatste driehonderd meter bij elkaar, ondanks dat de Argentijnse loper een tussen versnelling plaatste. Ik kon met moeite bij blijven, de laatste versnelling werd mij noodlottig waar ik moest lossen en hierdoor als vierde finishte. Zuur maar ik kan terugkijken op een mooie wedstrijd, met doel voor over twee jaar.
Mijn uiteindelijke tijd op de 1500m 06:53,25, volgens mij een nieuw Nederlands record.
Morgen staat het speeerwerpen en discus gooien op het programma.
En de spelen worden afgesloten met de 4 x 400 meter.
Dus morgen mijn laatste wedtrijd verslag.

  • 29 Augustus 2015 - 07:35

    Wim:

    Hoi Rob, toch een heel goed resultaat voor de 1500 meter ( hoor ik van Yvonne)!
    Gefeliciteerd! Groeten aan de dames.
    Yvonne en Wim

  • 29 Augustus 2015 - 08:30

    Ben:

    Rob, gefeliciteerd met de vierde plaats van de WTG op de 1500 m! Een pracht prestatie die weinigen je nadoen!
    Hoe is het contact met andere buitenlandse sporters? Heb je nog tijd om iets meer van het land te zien?
    Geniet deze laatste dagen en groetjes aan Netty en Yvonne,
    Groetjes van Cora en Ben.

  • 29 Augustus 2015 - 09:28

    Rita En Willy:

    Hallo Rob en Netty.

    Je kunt trots op jezelf zijn met zo'n mooie prestatie.

    Geniet met een grote G.
    Groetjes aan Netty

    Gr.Rita en Willy.

  • 29 Augustus 2015 - 10:17

    Tess:

    He Rob,
    Als 4e eindigen voelt misschien heel zuur, maar wij vinden t geweldig!!!
    Zoals je zelf al zegt; geeft een uitdaging voor de volgende Games.....
    Geniet nog van alles wat er om je heen gebeurt.
    Liefs,
    rob en Tess

  • 29 Augustus 2015 - 11:13

    Dion:

    jammer dat je net naast het podium bent geëindigd, maar toch een geweldige prestatie!!
    Het is een mooi streven om hier wat aan te gaan doen bij de volgende spelen.

    groeten Dion. ( ook aan de dames)

  • 29 Augustus 2015 - 11:44

    Fam Van Heijnsbergen:

    hallo ome Rob, (en tante's) super goed gedaan! 4de plaats een plaats waar je trots op kunt zijn. veel plezier nog en zet hem op!

    groetjes, Wim-Sas-Stijn en Inge

  • 29 Augustus 2015 - 15:26

    Roland En Lusanne:

    Een hele mooie 4e plaats!! Proficiat met dit mooie resultaat.

    Roland Lusanne

  • 29 Augustus 2015 - 19:00

    BenP:

    hoi Rob,

    goed bezig hoor.....je moet maar zo denken er zijn er maar 3 sneller op de hele wereld, en dat zijn er een heleboel :-)))
    Succes met de 4x400m GA ERVOOR !!!

    groeten uit Helmond ;-)

  • 29 Augustus 2015 - 20:23

    Agnes:

    Wat een geweldige prestatie 4de! Heel knap!! Succes met de andere onderdelen. Groetjes Agnes

  • 29 Augustus 2015 - 20:23

    Fam Van Heijnsbergen:

    Hallo Ome Rob, nou we kunnen onze keeltjes vast gaan smeren want bij een podium plaats gingen we het Wilhelmus zingen dus Oss gaat los en nog veel plezier!! Groetjes aan tante Netty en tante Yvonne xx

    Groetjes uit Lith

  • 30 Augustus 2015 - 10:47

    Marjon:

    Rob, Hartelijk Gefeliciteerd! Al een zilveren plak op de 5 km en nu ook nog 4e op de 1500 meter!! Echt heel knap! En in een super tijd. Ik ben benieuwd hoe de andere onderdelen zijn verlopen. Wat een ervaring voor jullie en wat een prestatie! Ik wens jullie een mooie afsluiting van de WTG. Heel veel groetjes, ook aan Netty en een (vast veel te snel) goede reis terug.

    Marjon en Rob

  • 30 Augustus 2015 - 21:04

    Franka:

    Hoi Rob,
    Een prachtprestatie, 4e op de 1500m. Gefeliciteerd en nog veel succes de komende dagen.
    En vooral genieten!! Grt.Franka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Een competatief ingestelde atleet die voor de Nederlandse stichting sport en transplantatie deel neemt aan de World Transplant Games.

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 12897

Voorgaande reizen:

22 Juni 2017 - 02 Juli 2017

WTG Malaga

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste World Transplant Games

Landen bezocht: