Laatste training - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu Laatste training - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu

Laatste training

Blijf op de hoogte en volg Rob

20 Augustus 2015 | Nederland, Deurne

Donderdag 20 augustus.

Vandaag de laatste training op de baan afgewerkt.
Veel loopscholing en daarna traditioneel herhalingen van 200 metertjes met 30 sec herstelpauze. Training was natuurlijk afgestemd op mijn wedstrijd van aanstaande maandag. Dat is het fijne van zelf trainer zijn. jij bepaald het programma en de rest doet gewoon mee.De koffers hadden we al eerder ingepakt dus we zijn er klaar voor.
Argentina here we come.

• 20 Augustus 2015 - 22:45

Mo:

Hoi Rob,
    Ik vond dat je vandaag goed je best hebt gedaan op de training! Jij bent klaar om te knallen daar. Heel veel succes en gaan je zeker volgen.
    Groeten Mo en Miriam

• 21 Augustus 2015 - 11:22

Koen Van Kessel:

Rob, heel veel succes en vooral plezier daar in Argentinië! De AV-LGD is nu al trots op je!

Gr Koen

• 21 Augustus 2015 - 22:47

Ben:

Rob, nu de rustperiode voor het lichaam om op het moment suprême te pieken. Een goede reis met voldoende rust toegewenst.
    Groeten, Ben.

• 22 Augustus 2015 - 21:47

Mart En Ria:

Rob heel veel succes maandag, we gaan je volgen.
    Geniet vooral van deze speciale gebeurtenis!

• 23 Augustus 2015 - 12:28

Roland En Lusanne:

Hoi Rob,

Wij wensen je succes, maar vooral veel plezier en voldoening in Argentinië. Groetjes aan Netty.