MardelPlata. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu MardelPlata. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu

MardelPlata.

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Augustus 2015 | Nederland, Deurne

Dinsdag 18 aug.

Vandaag de mailinglijst ingevuld zodat jullie op de hoogte blijven van onze reis en resultaten in Argentinie.
Ook het hotel is inmiddels bekend, dat is wel zo fijn om te weten dat we goede en mooie plek hebben om te verblijven.
Nu nog wat laatste inkopen en twee trainingen en het spel kan op de wagen.
Mijn volgend verslag zal ik pas schrijven als we in Mar del plata zijn.

• 18 Augustus 2015 - 10:00

Ineke:

Leuk, nu gaat het beginnen. Fijn dat we het zo allemaal kunnen volgen. Super veel plezier met zijn drieën en heel veel succes!!

• 19 Augustus 2015 - 11:13

Mijke Wesenhagen:

Ik wens je een onvergetelijk mooie ervaring. De eerste keer meedoen aan de WTG is erg indrukwekkend. Vergeet niet om ervan te genieten ;-)

• 19 Augustus 2015 - 11:25

Jolanda Aarts:

Veel succes Rob, en geniet ervan!

• 19 Augustus 2015 - 11:29

Ben:

Rob en ook Netty en Yvonne, veel plezier en geniet van de reis en het mooie land voor zover jullie daarvoor tijd krijgen. Natuurlijk hopen wij dat Rob zijn doel kan verwezenlijken.

• 19 Augustus 2015 - 14:07

Fam.Hendriks:

Rob, heel veel plezier en succes met deze prestatie toegewenst. Ook Netty en Yvonne veel plezier.
    We zullen jullie belevenissen zo veel mogelijk volgen.

• 19 Augustus 2015 - 16:47

Utie Cnossen.:

Lieve Rob, ik hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht. Een winnaar ben je al voor mij !
    Zet hem op Rob.
    Netty en Yvonne .....have fun . ook spannend voor jullie deze bijzondere uitdaging.

• 19 Augustus 2015 - 17:03

Roland En Lusanne Van Den Bogaard:

Rob heel veel succes en probeer samen met Netty heel veel te genieten!

• 19 Augustus 2015 - 17:04

Mieke Derks:

Heel veel succes Rob, mooi stukje in de krant en natuurlijk ook veel plezier in Argentinie samen.
    Goede reis.

En wat een bijzondere uitdaging voor jullie. Maar bovenal geniet van iedere minuut.
    Groetjes vanuit Helmond!

• 19 Augustus 2015 - 17:12

Frank:

Ha Rob, heel veel succes en vooral plezier! Netty zal je ongetwijfeld goed in de watten leggen ;-)
    Helmond volgt je!

groet,
    Frank

• 19 Augustus 2015 - 19:50

Fam. Van Heijnsbergen:

Ome Rob zet hem op!!Dan zullen we als je terug bent het Wilhelmus voor je zingen. Ook tante Netty en tante Yvonne veel plezier en geniet ervan.
    Heel veel groetjes uit Lith.

• 19 Augustus 2015 - 22:54

BenP:

Goede reis en heel veel succes en plezier !!! En je weet wat we hier zeggen: Unne grauwte smoel en ginne skrik !!! ;-)))

• 20 Augustus 2015 - 07:22

Tess:

je bent nu al onze held, maak er een mooie tijd en ervaring van, voor jullie alle drie!
    Goeie reis, Rob en Tess

• 20 Augustus 2015 - 07:34

Frank Martens:

Hoi Rob en Netty,

Ik wens jullie beide een heel goed verblijf daar zo ver weg.
    Rob als je doet wat je kunt, en dat doe je, gaat alles goed komen en klinkt misschien wel het Wilhelmus voor je daar in Argentinië.
    Geniet in elk geval van jullie verblijf daar.
    Groet FRank

• 20 Augustus 2015 - 07:37

Conny Van Dam:

Hoi Rob en Netty,

Heel veel succes en vooral heel veel plezier. Geniet van deze ongelooflijke ervaring.
    Hartelijke groet, ook van Wim

• 20 Augustus 2015 - 08:12

John De Kort:

hoi rob ik wens jou heel veel sterkten

gr. john

• 20 Augustus 2015 - 09:06

Jack Nijs:

Hee Rob,
    Geweldig dat je dit doet! Ik heb een enorme bewondering voor je. Ook voor Yvonne en Netty.

Geniet van het hele gebeuren en heel veel succes.

Jack Nijs

• 20 Augustus 2015 - 13:21

Mirjam:

Hoi Rob en Netty,
    Heel veel succes daar in dat verre land.
    Met jouw enorme wilskracht gaat dat vast en zeker lukken.
    Heel veel plezier en lekker genieten ervan.

• 20 Augustus 2015 - 14:57

Bram En Evelien:

Wij zijn nu al super trots!! zet hem op en vooral genieten.

Groeten,

Bram en Evelien

• 20 Augustus 2015 - 15:15

Nicole Van De Kerkhof:

Rob en Netty,
    Goede reis, geniet van deze geweldig, mooie belevenis en nieuwe ervaringen, de omgeving en alle lieve mensen om jullie heen. Het is jullie van harte gegund!

Enne, Rob, voor straks zet hem op. Ik ben trots op jullie allebei!
    Ik blijf jullie volgen de komende weken.

met hartelijke groeten, Nicole

• 24 Augustus 2015 - 11:35

Wilma Hoeben:

Hee Rob en Netty,

Heeeel veel succes!!! Geniet van het land, de mensen en natuurlijk van de sport.

Ik ga julli zeker volgen!

Groetjes

Wilma