WTG Malaga - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu WTG Malaga - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rob Jager - WaarBenJij.nu

WTG Malaga

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 Juni 2017 | Nederland, Deurne

Afgelopen zaterdag is de teamdag van de stichting sport en transplantatie geweest in Enspijk.
Na een prachtige dag met een potje boerengolf en prima verzorgde lunch nog een paar laatste mededelingen van het bestuur kregen de sporters hun selectie certificaat.
Voor de meeste sporters is het deze nog even de puntjes op de i zetten en daarna rustig aan en heel blijven.
Mijn programma deze week.
Nog wat snelheidswerk en mijn vervanging regelen voor de twee weken die naar de WTG ben.

• 12 Juni 2017 - 11:23

Ben:

Rob,

we zien elkaar misschien vooraf niet meer dus alvast op deze manier heel veel SUCCES !! Geniet er van en we komen de medailles bewonderen als je terug bent !!

PS: vervanging regelen??? jij bent toch al aan het afbouwen ;-)))

• 12 Juni 2017 - 12:23

Nicole:

Hoi Rob,

Veel succes met de laatste voorbereidingen voor WTG en goede reis. Uiteraard ook veel plezier en succes met de games. Zet 'm op, op naar de medailles!
    groetjes, Nicole

• 12 Juni 2017 - 12:22

Nicole:

groetjes, Nicole

• 12 Juni 2017 - 15:16

Pieter:

Hoi Rob,
    Heel veel succes met de voorbereidingen!!

En heel veel plezier op de games dan komt de prestatie vanzelf.
    groeten,
    Pieter

• 12 Juni 2017 - 19:17

Tess:

Ha Rob,
    Leuk dit opwarmingsverslag;)
    Keep it cool en geniet van de dingen die op jullie af komen, ook voor Netty.
    Groetjes,
    Rob en Tess

• 13 Juni 2017 - 11:27

Franka:

Hoi Rob

Wat leuk dat we jou weer kunnen volgen in alles wat je daar in Malaga gaat meemaken. Heel veel succes en plezier, ook voor Netty, en zet hem op!!!.

Franka en Ger

• 13 Juni 2017 - 13:40

Marian Van Den Nieuwenhof:

Heel veel succes en natuurlijk veel plezier!
    Groeten,
    Marian.

• 15 Juni 2017 - 19:16

Ineke En Marcel:

Hoi Rob, je enthousiasme moet inspirerend werken voor andere om ook te gaan sporten. Veel succes maar ook plezier gewenst. Marcel en Ineke

• 19 Juni 2017 - 21:27

Nahylda Jacobs:

Hola Rob,
    Veel succes in Malaga en jij kunt het maar vooral geniet ervan en hasta la vista ik zal jou via deze weg volgen veel groetjes aan Netty. Nahylda