Mijn eerste WTG - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu Mijn eerste WTG - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu

Mijn eerste WTG

Blijf op de hoogte en volg Rob

28 Augustus 2015 | Argentinië, Mar del Plata

Donderdag 27 aug.
Gisteravond holland house,
Een gedeelte van het restaurant was door de dames ingericht als holland house.
Zelfs vader Abraham ontbrak niet (op cd gelukkig) lekkere hollandse meedeiners. De disjockey in de perssoon van Nettie liet even de technische kant van haar zien. Al met al een hele gezellige avond met een lekker diner en leuke maar voor de atleticers een te lange nazit. Vandaag de laatste training voor de 1500m. Mijn start is om 11:40 uur.(Hollandse tijd 16:40 uur) Deze race kan je volgenvia de live stream die je op de site van de Stichting sport en transplantatie kunt vinden. Ook vandaag weer een paar op de foto gezet vanwege mijn Friesland muts erg leuk. Na de training nog even maar del Plata ingelopen voor een kopje koffie en wat lekkers,( erg zoet allemaal maar wel heel erg lekker)
Na het diner zijn de starttijden van morgen doorgenomen en natuurlijk de tijd dat je in de callroom moet zijn. Ben erg benieuwd, en laat jullie zsm de uitslag weten al hoe wel jullie dat waarschijnlijk al eerder kunnen zien als het heb geschreven in mijn dagboek.
Ik praat jullie morgen verder bij, fijne dag.

• 28 Augustus 2015 - 07:16

Wim:

Hoi Rob, veel succes vandaag!

• 28 Augustus 2015 - 08:10

Mirjam:

Hoi Rob,
    Heel veel succes weer vandaag en natuurlijk gaan wij weer voor je duimen.
    Groetjes aan de rest van Peter en Mirjam

• 28 Augustus 2015 - 08:34

Andre Matthijssen:

Succes vandaag Rob, wel mooi, kunnen we vanmiddag 2 Nederlandse atletiek hoogtepunten volgen. Zijn wel heeeeel vel ver van elkaar verwijderd; Argentiinie en China, maar dat maakt het alleen maar mooier gr Andre

• 28 Augustus 2015 - 08:43

Fam Van Heijnsbergen:

Hallo Rob, succes vandaag.
    We kwamen er van de week achter dat je ook nog een donatiedoel hebt open staan we hebben er inmiddels voor gezorgd dat het bedrag weer een beetje meer geworden is!
    Groetjes, Wim,Sas,Stijn en Inge

• 28 Augustus 2015 - 09:47

Ben:

Rob, ook van je zwager en je zwagerin veel succes!
    Nu ff de livestream zoeken zodat wij de uitslag heet van de naald krijgen.
    Groetjes uit Horsecity (Hedel) van Cora & Ben.

• 28 Augustus 2015 - 10:16

Hans Van Schijndel:

Hey Rob, van harte gefeliciteerd met je zilveren plak!!!!

Wat een prestatie en wat zijn we trots op jou!!!

Hans en Ellen van Schijndel

• 28 Augustus 2015 - 12:26

Sven Van Den Hurk:

Veel succes vandaag!
    En geniet er vooral van.

Groet,
    Sven

• 28 Augustus 2015 - 19:28

Rudy :

Hallo Rob en Nettie,

Lees net alle verhalen. Wat geweldig!
    Rob proficiat met je zilveren medaille. Veel succes bij de wedstrijden die nog gaan komen.
    Geniet er samen van!!

groetjes,