zondag 23 augustus - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu zondag 23 augustus - Reisverslag uit Mar del Plata, Argentinië van Rob Jager - WaarBenJij.nu

zondag 23 augustus

Blijf op de hoogte en volg Rob

23 Augustus 2015 | Argentinië, Mar del Plata

Na lange vlieg- en busreis zijn we gisteren om ongeveer 15:30 uur in Mar del Plata aangekomen.
Nadat we ons lekker hadden opgefrist zijn we ons gaan aanmelden bij de organisatie. (laten registreren) startnummer opgehaald. s-Avonds met de hele ploeg lekker wezen eten en daarna allemaal ons bed ingedoken, Vanochtend heerlijk ontbijt met veel zoetigheid. Ook vandaag komen er nog veel landen binnen. Vanmiddag nog even een stukje gelopen samen met Aris Jan, Mario en Rick. Nu nog even uitrusten en dadelijk met z'n allen naar de opening. Hierover later meer.

Voor de Helmondse collega's en speciaal het PMT de groeten van Cees Elich hij viert zijn vakantie in Buenos aires.

• 23 Augustus 2015 - 20:57

Ben:

Rob, je maakt er wel een spannende documentaire van! Een leuke cliffhanger en maar wachten op wat er komt. Ontspan je lekker en geniet samen met Netty en Yvonne. Groetjes, C&B

• 23 Augustus 2015 - 21:26

Peter:

Hoi Rob,
    Morgen heel veel succes wij duimen hier voor je ,heel feel succes morgen.
    Groetjes Peter en Mirjam

• 23 Augustus 2015 - 21:59

Franka En Ger :

Hoi Rob,
    Wat leuk om je zo te volgen. Heel veel succes en plezier voor de komende dagen. Zet hem op! We duimen voor je.
    En Cees.. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes collega en (oud)collega.
    Franka en Ger Beijers

• 24 Augustus 2015 - 09:02

Andre Matthijssen:

Rob,

Heeeeeeel veel succes daar in Argentine, Houd niet alleen de Nederlandse eer hoog maar ook die geel/blauwe !!

• 24 Augustus 2015 - 09:24

Gerda Gentle:

Hoi Rob,

En je gaat knallen in Argentinië. Heel veel succes en ik blijf je volgen.
    Groetjes, ook aan Nettie en Yvonne.
    Gerda

• 24 Augustus 2015 - 10:08

Marijke:

Rob,
    Wat een spannend en mooi verhaal. Ik ga het zeker volgen en heel veel succes met de wedstrijd.
    Meedoen is trouwens al een topprestatie.
    Netty en Yvonne natuurlijk ook heel veel plezier .

groetjes Marijke

• 24 Augustus 2015 - 10:46

Manuel:

Nog ff en het (loop)geweld barst los!!
    Veel plezier en succes, ook groetjes aan Netty en Yvonne

• 24 Augustus 2015 - 10:50

Mia:

Leuk om jullie zo te volgen.
    Rob,Netty en Yvonne heel veel plezier en succes in Argentinië.
    Rob je was al op TV donderdag bij hart van Nederland.
    Een groepsfoto lieten ze ook zien het ging te snel om je te vinden.

groeten van Piet en Mia

• 24 Augustus 2015 - 11:39

BenP:

hoi Rob (en Netty natuurlijk :))

klinkt allemaal heel leuk, hopelijk een mooie openingsceremonie en we kijken uit naar je volgende verslag !! :)

groeten uit het hellemondse..........

• 24 Augustus 2015 - 16:19

Joop En Joke:

Ook de "buurtjes" leven met jullie mee. Veel plezier en veel succes.